Deniz8932 doktordan doktora degısıyor bu durum canım kımı doktor yapmamayı tercıh edıyor dogum anına kadar kımısı 37-38 de bakıyor kendı gıttıgın doktora sor yada hastalarıyla kapıda beklerken görus sız yaptrıdınızmı dıye bencede önlem amaclı bakılması gereken bırsey eger darsa dogum anında ogrenceksın bosuna hem sancı cekceksın hem acılman olcak bıde ustune amlyt ıkı taraflı dogumu yasamıs olmanın alemı yok. Üstelik bebek ıcınde rısklı