Rabissedoo Kızlar doktorum bebeğimin biraz kilolu olacağını ve doğuramayacağımı söyledi ve ben normal istiyorum sizin bebişlerin kilosu nedir 😂
Goz-deeee Rabissedoo Valla benimkide kilolu bende nırmal doğum istiyordum nasıl olacak bilmiyorum🤷🏻♀️
Yoncaerim Rabissedoo 4200 kiloya kadar normal Doğum hakkınız var bi sıkıntınız yoksa hamileliğinizde ve rahatsanız doktorunuza kesin olarak normal doğum istiyorum deyin
Kulahci Rabissedoo 3 haftada 700 gram almış benmki. 33de ğitsem aynı sizin gibi 2500 600 civarı olur büyük ihtimal. Normal doğurmaya engel mi dedim hiç bişey demedi
Rabissedoo Kulahci abur cuburu kesinlikle bırak ve kilo almamaya bak dedi şuan 35 + 2 yim ve kendimi yemekten çekemiyorum
Kulahci Rabissedoo doktorum hiç demiyo bana nedense böyle şeyler. Oğlumu 2400 gram doğurdum pırt diye çıkıverdi 😆valla bu 3500 üstü doğarsa nasıl doğururum bilmem🙊
rumeysakara12 kızlar 32+3 tü sanırım gittiğimde 2200 demişti enson şimdi 35+1 kontrole gitcez sizce normal mi bebişim kilolu doğar mı
rumeysakara12 Rabissedoo canım ben yanlış hatırlamısım şimdi baktım da takvime 33 de gitmişim 2200 demişti o zman acaba normal mi az mı 🙂