Sueda29 Bim beşik aldım.süngeri çok alçakta.yün döşek mi ysatın alsam yoksa başka bi süngermi bu ölçülerde ortopedik yatakmı ne yapmam lazım bide kenarlarına kenarlık istiorm instagramda uygun fiyatlı varmı bişeyler
bilaloguzunannesi Sueda29 içerisine yorganız varsa yumuşak onu koyabilirsiniz ya da yatak alabilirsiniz bir de kenarına https://imgyukle.com/i/nwH2Wc bu şekil düşünebilirsiniz 😊
Sueda29 bilaloguzunannesi yorgan var canm denedim yiine alçak oldu süngeri alta koydum yorganı üste serdim yine alcak