Mirage91 Kızlar doğumdan hemen sonra korse kullandınız mı karnınızın toparlanması için. Bazı doktorlar uygun bulmuyor
brcakyll Mirage91 bende 2.5 sene önce doğum yaptım kullandım korse evet doktorlar bı sure kullanmayın diyo ama kullamayinca da öyle oluyor açıkçası kullandıkça göbeğim kendine geldi en azından normal doğum yaptım ben sezeryanla yapanlar ağrıdan dolayı kullanamiyor diye biliyorum.
Nurper Merve-1 korseyi nasıl aldın çeşitleri var sanırım bi fotoğraf atabilir misin? Bende almayı düşünüyorum işe yaradı diyince merak ettim hangisini alayım bilemiyorum
Merve-1 Nurper beldenn direk sarılanlar var onlardan aldım eczaneden doğum sonrası için dedim onu 15 gün kullandım daha uzun kullananlarda var ama ben sıkıldığım için çıkardım canım ama faydasını gördüm tekrar göbeğim sarkmadı
Merve-1 Davud_moms evet canım normal doğum yaptım ilk günden taktım birde yüz üstü çok yattım fırsat buldukça 15 gün kullanıp bıraktım 15 gün yeterli oldu benim için
kucukoglum Bedenini neye göre alıyorsunuz doğumdan sonra bütün kilolarını verenler oluyor hemen veremeyen de oluyor doıumdan zönceki kiloya göre mi yoksa doğum sonrası kiloya göre mi almak gerekiyor
Aralid korse kullananlara bir şey sormak istiyorum. Takıyorsunuz ya hiç mi çıkarmıyorsunuz gündüz gece? Kullanımı nasıl oluyor