Bayanlar meraba ilk kez aliexpresten alışveriş yaptım 77 lira olarak kargo dahil toplam verdi bana ödedim ama eşim bunun ödemesi dolar üzerinden olduğu için faizini ödememiz gerektiğini bu alışverişin bize 100 lira gibi bi fiyata geldiğini söyledi tecrübeli arkadaşlardan bilgi alabilir miyim ödeme nasıl oluyo aliexpresin verdiği toplam tl ücretinden daha fazla ödeyen oldu mu bidahaki alışverişim için önemli çünkü bu söylediklerinden fazla ödüyosak anlamsız teşekkürler şimdiden 😘