35ebru
ben 2li ve 4 lü tarama testlerne girdm bişey çıkmadı ayrıntılı ultson içinde doktorum dedi ben her geldgnde bakabldgm kadar inceliyorum ama kalbi delk olur dudagı yarık olur onları göremyorum bazı hastalıkları he bebegimi aldrmıcam dersen yaptrma istemyrm dersen yaptr dedi dedm tedavisi oluyomu bişey çıkınca hayr anne karnında olmuyo dedi bnde yaptrmadm öyle bi düşüncem yok çnkü