Merhaba kızlar 1 ay önce sezaryan oldum cumartesi günü kirkimiz doluyor ve doktora gideceğim ameliyat yerimdeki tüyleri jiletle almak istemiyorum keserim filan diye korkuyorum tüy dökücü krem kullanmayi düşünüyorum fakat ameliyat yerimde tahrişe filan sebebiyet verir mi acaba bi fikriniz var mi ?