tugce0606 35ebru bende bekleyeyim surda. 13.haftada özelde % 60 erkek dedi ama bilmiyorum erken diye düşünüyorum oğluşumu bekliyorum 😍 ama bişey alamıyorum ya değişirse işte ne bileyim oluyormuş öyle bazen
tugbaayaz 35ebru 11+5 ve 12+6 da kıza benziyor dedi 16 da kesin erkek dedi bakalım yinede bende detaylıyı bekliyorum çok değişen duydum ama fotosunu da verdi erkek olduğu bariz belli ama bilemiyorum artık 😂😇🥰
35ebru tugce0606 doktorlar erkek bebeği söylüyorlarmış kız bebekte daha belli değil diyorlarmış öyle duydum ne kadar doğru bilemem
Busra221 kartanesi26 ay inanmıyorum en korktuğum . Ben cinsiyetim netleşsin diye Ayrıntılıyı bekliyodum ya
Civcivim_34 35ebru erkek kolay kolay değişmiyor bana 13 de kesin dedi alışveriş bile yap dedi 29 oldum değişmedi
kartanesi26 Badecan üniversite hastanesiydi cnm oyle aman aman da bakmadi ama cok alistirmistik.kendimizi erkege sonra emin olmak icin ozel3 gittik kesin kiz dedi
Busra221 35ebru bende senin gibiyim. 17 haftamda erkek dendi kesin konuşmadı gibi ayrıntılı bekliyorum inş onda netleşir
Busra221 kartanesi26 özele gidiyorum canım kadın 10 dk uğraş içinde gördü ama insan burda okuyunca şüpheye düşmüyo değil
kartanesi26 Busra221 aynen cnm kiz erkek kiz derken em sonunda kız dediler kesin konuştu hatta ben alisverisimi de ne olur ne olmaz diye ikisine gore yaptim valla 😄