36+4 üm bir aydır böyleyim ve son üç gündür ağrıdan kıvranıyorum gece ağrıdan uyandım ama doğum sancısı olmadığı belli çünkü arada kesiliyo düzenli değil ama bunlar güzel bi doğum için ön alıştırma diye düşünüyorum yeter ki sağlıkla kavuşalım bebeğimize bunların hepsini unutucaz ☺️