Gulmira bana doktorum ilk onu vermişti... Kabızlık yapıyordu ve midemi bulandırıyordu.. Kafama göre bırakmıştım kullanmayı.. Doktor sormuştu söyledim bıraktığımı bana oligofer yazmıştı bidaha bırakma doğuma kadar kullancan dedi 🤷♀️ ondan memnunum tadına alıştım.. 😶