Nehir1992 2adet kabuklu cevizi kırıp içini çıkartın. Ve buda toplamda 4adet edecek. Bir bardağa (ne çok büyük,nede çok küçük olmayan fincan)bu elde ettiğimiz 4cevizi ilave edip üzerinede ılıktan biraz sıcak su,yani biraz sıcak olacak şekilde su ilave edin. Bunu akşam yapıp,ağzını kapatıp bırakın. Yarın sabah kalkıp, aç karnına hiç bir şey tüketmeden için. Ve tabiikide Cevizleri de yiyorsunuz.Ve 1saat falan sonra ne isterseniz yapın yemekti,kahveydi,çaydı. Bu küre başlama zamanı gibi Adetin 2.günü yazmışlar. Yani adetin ilk günü akşam hazırlayıp 2.günü sabah aç karnına içmeye başlamalısınız. Ama adeti beklemeden de yani sıradan bir gündede başlayıp hayrını görenler var. Kürü tüketme süresi size gösterdiği etkiden aslı. 1hafta yapıpda sonuç alan var 15-20günde 1ayda. Söyledim ya size etkisinden aslı. Ve başladığınız dönemden. Belki Adete 2gün kalmış başlıyıcaksınız ve bu 2güne sonuç vermez. Ben bunun hayrını görüpte directde mesajla test fotoğrafıyla geri döneni çok gördüm. Sonuçları okuyuncada herkesle paylaşmak istedim. Paylaşmak sevaptır. Hayrını görenlerden olun inşallah. Hakkınızı helal edin.
eğer bu kürle ilgili geri dönüş yapanları görmek isterseniz ben posttada ss paylaştım, yada Azerbaycanca anlıyorsanız instagramdan 9ay_ceken_mocuze sayfasından biraz aşağılara ilerleyerek dm screnlerini okuya bilirsiniz. (Ceviz kürü-Qoz suyu)