Güzel anneler ve anne adayları 🥰🥰 benim size sorum olacak. Ben 1 yıllık evliyim hiç korunmadık doktora gittim sorunda yok ama hamile kalamıyorum. Her ay hüsran... 🤦♀️ Eşimde çok istiyor her ay gözümün içine bakıyor. Anne adaylarımızın veya annelerimizin bi tavsiyesi var mı acaba şimdiden teşekkür ederim 🙋♀️