Sueda29 Valla 29.haftamdayım, kaç tane doktor değiştirdim. Profesöründen normal kadın doğumcusuna.. çok paralar da akıttım. İlgisi, bilgisi, yaklaşımı ile işte bu diyemedim hala. Aman artık olduğu kadar diyip bazı şeyleri kabulleniyorum. Üstelik riskli gebeliğim var. Yani anlamıyorum, birinin ak dediğine öbürü kara diyor. Ortada bir gerçek vardır, ona göre hareket edilir. Bu kadar farklı şeyler nasıl söylüyorlar. Allah yardım etsin bize...