Yaman ister istemez işte düşünce falan bazen kıpırdaması uyuyamıyor insan herkesin de farklı şahsen 2 aydır karnımın üstüne yatamıyorum belki yatılır bişe olmaz mesela burda ben senin haftandaykeb yatıyorum diyenler de oldu ben sağlıklı bulmuyorum ya ne bileyim zateb üstüne yattım mı ağrı oluyor örneğin bu gibi şeyleri düşünmekten de sağa dön sola dön falan uyku kaçıyor ister istemez ☺️