Minikmucizemmmmmmmmmmm benimde 39.haftamda felan hep iç camasirlarim ıslak oluyordu. Sanki çişini kaçırmişsin gibi az bi ıslaklik. Bende akıntim var diye hic önemsemiyordum. Doktorda suyu hep iyi diyordu. En son 39+6 da kontrole gittigimde doktora akıntim cok ,hep iç camasırım islak gibi felan diye söylemistim. Ilk hamilelik oldugu icin suyumun gelecegini hic tahmin etmemistim. Doktor alttan bakim dedi. Baktı ve suyum sızıntı şeklinde geliyormuş 1 haftadir. Hemen yatişım yapildi. Suni sanciyla dogurmuştum