Merhaba, öncelikle herkese hayırlı sağlıklı doğumlar nasip olsun . Kucağına alanlar sağlıkla büyütsün inşallah🤲😊
Ben 39+2 deyim. Belimden bacağıma bıçak gibi bişey saplandı az önce 3 kere oldu. Sonra geçti bu 2. Sağlıklı Gebeliğim ilk bebeğimi normal Doğumla kucaklamıştım. Böyle bişey yaşamamıştım. Belden gelen Doğum sancısı böyle bişey mi acaba diye size sormak istedim 🤷🏻♀️