cengiz27 bende ilk zamanlar içiyodum daha doğrusu normaldede bağımlı değildim baays az içerdim kayınvalidemle falan çok sorun yaşadım hamileliğim başında içtim hep ama şuan doğuma 1 ay var eşim içerken bi kere falan isterim ods dumanı rahatsız etmesin diye çok şükür sağlığında sorun yok, ama kafada bitirmek önemli önce🙄