zelis63 Beren12 37. Haftama girdim bende bel ağrım bazen oluyor onun dışında çok sorunumuz yok çok şükür
Efuchama okyanustakibulut aaa neden Türkiyede yaşamıyor musunuz yoksa çünkü ingilterede yaşayan arkadaşım var göbeğini ölçüyorlarmış kontrolde ultrason yapmıyorlarmış 🤷🏻♀️
okyanustakibulut Efuchama ya Almanyadayim bende malesef avrupa turkiyeye gore cok farkli doktorlar sert ve ilgisiz cihazlar turkiyedeki devlet hastanelerinden. Burada tabi özel hastane anlayışı yok heryer devletin ondan kaynaklanıyor.
Efuchama okyanustakibulut hep avrupa şartlarını daha iyi zannederiz ama türkiyenin devlet hastaneleri bile çok sık tetkikler yapıyor şaşırmıştım duyunca ben de sizin de inşallah bebeğiniz sağlıkla gelsin sağlıkla büyüsün
Fidan3594 Beren12 37+5 olduk vajinaya baskı yapıyor her an çıkacak gibi hissediyorum. Hareketleri de çok acıtıyor