Aysegul9898 Kızlar basurlarım o kadar azdı kı anlatamam ve artık yuruyese bıle cıkmak ıstemıyrım ayakta duramıyrum bgun cok kotu oldular hala cok acıyor cok kasınuyor ve sızlıyorlar resmn aglıyorum nabıcam ben😥😥
aysenur4 Aysegul9898 sana tek öğüdüm war taparmısım bilmem ama yaparsan asla pişman olmıvaksın bana da zamanında annem demiştim uyguladım çok iyi geldi oranın mikrobunu kırdı resmen ben basuru kabızı olan insanım viks krem war ondan bir parmak poponun deliğinin oraya sürüyosun basurun oraya güzelce yaydırıyosun daha sonra bi dal peceteyı katlayıp poponun deliğinin oraya sıkıstırıypsun bunu gece yatarken yap sonra sabah kalktıgında tekrsr aynı işlemi uygula sür baska pecete koy vs belirli saat aralıkşarıyla yap geçicek bana da dua ediceksin
Busraeskin Bende hamilelikte aynı dediğiniz gibi oldum doktorum anestol pomad verdi onu sürüp içeri doğru ittim çıktı tekrar ittim bı kaç gün yaptım oyle daha iyi oldu biraz olsun rahatladım siz de bi doktora görünüp onu kullanmaya başlarsınız
Aysegul9898 Busraeskin bana daha once fıtıl ve krem verdı ama etkı etmıyor artık ayakta durduguö zaman yurudugum zaman buyuyor acıyor sızlıyorlar 35+6olduk doktorum bebegın basıncın kaynaklımdedı ama dayanamıyroum artık 😥
Busraeskin Rabbim yardımcın olsun canim gerçekten çok kötü ben yeni doğum yaptım ikinmaktan herhalde şimdi de çok azmış bı sekilde İnşallah doğumdan sonra da sende kötü olmazsin
Svdsr Sirke ile silin her buyuk abdestinizden sonra ve Kantoron surun inanin cok cok iyi geliyor. Ben ayni zamanda instagramdan yag yaptirdim eczaci hanima. Adi sifa_sokagi 70₺ yapti cok cok iyi geldi.