Güzel anneler merhaba 🤗 ikinci oğluma 35+3 günlük hamileyim. ilk hamileliğimde hiç doğum korkum yoktu çünkü ne yasayacağımı bilmiyordum. 40+1 de spinal sezeryanla oglumu kucağıma aldım. ama şimdi cooook korkuyorum aslında doğumum da cok kötü geçmedi ama yine de ne yaşayacağımı bildiğim için korku var geceleri uyuyamıyorum inanın 😔 ikinci sezeryan daha mı zor geçiylr ikinci kez sezeryan olan anneler sizin deneyimlerinize ihtiyacım var 🙏