Asumann Gebelikte diş dolgusu yaptıran varmı, yada yaptırabilir miyim bi zararı olurmu bilginiz varmı ?
ozleem61 Asumann ilk 3 ay ve son 3 ay önermiyolar genelde ama ben 36.haftalik oldum 20lik disimi cektircem kanal tedaviside yaptircam doktorum sorun olmadigini söyledi
Mkelebek Asumann ben doktoruma sordugumda izin veriyoruz hatta cekim bile yaptorabklirsim dedi. Orada enfeksiyon kapma riskin var tedavi olmak en dogrusu demisti
Asumann ozleem61 bende 27. Haftaya girecem nerdeyse. Doktor randevuma daha var soramadım doktora. Dişim kırılmış kenardan dolgu yaptırmak istiyorum