Evet kizlar banada sira geldi, öncelikle kendinizi normal doguma ruhsal olarak hazirlayin. Evde hamilelik egzersizleri mutlaka yapin, cok faydasi oluyor. Bende evde suyum gelmesiyle hastaneye gittim. Acilmam 2 cm olmustu. Buarada ilk dogumum, cok korkuyorum. Neyse hemsire 2 gün bile sürebilir dedi, moralim cok bozuldu, ama ben azimliydim. Sancilarim hafiften baslayinca, hastanede dolastim, merdiven inip ciktim, squats yaptim bol bol, sonra sabaha dogru cogaldigini farkettim, ama hemsire hayir bunlar yalanci sanci diyip beni odama yolladi. Sonra baya artis hissettim, küvette girip en azindan agrisi cekilir diye düsündüm, gercektende öyle oldu, yaklasik iki saat sicak suda kaldim, Buarada 15 dakikada bir cocugun kalp atislarina bakiyorlar. Sonra hemsire cikmam gerektigini ctg aldi. Sancim var ama hemsire yeterli degil diyip duruyor. Neyse acilmama bakti 5 cm olmustu. Git biraz daha gez dedi. Yaklasik iki saat daha gezdim, geldim. Gene aynisi sancilarin yetersiz diyor, ama ben gercekten baya hissediyorum. Bana sancisi yüksek olan böyle yerinde duramaz diyor, ama ben kendimi SIKIYORUM, yani belli etmiyorum belki. Neyse acigima bak dedim, güldü neyse bakim dedi. Sasirdi acigim 8 cm olmustu, hemen dogumhaneye gecelim dedi. Bende agrilar baya cok, epidural istiyorum. Yani bir karisim yapti, hem epidural hemde suni sanci. Dogum sancisi hem yanlardan hemde altan vuruyor. Epidural yan sancilari geciriyor, ama alt sanci gene var. Ama olmasida gerekiyor yoksa ikinma hissi olmuyormus. Ama yan sancilarin gitmesi insani baya bir rahatlatiyor. Yani epidural yaptirin mutlaka. Suni sancida sanci araliklarinin 2 dakikaya düsmesini sagliyor. Böylelikle acilmadan sonra 20 dakikada dogurdum. Buarada ahududuyapragicayida ictim. Yani formda okudugum herseyi denedim ve ise yaradi. Kendinize güvenin ve acilmanin olmasina bakin, suni sanci takiyorlar zaten. Herkese kolay dogumlar dilerim....