Arkadaşlar aklıma takıldı,biz şimdi beslenıyoruz sonuc olarak bir hazmetme süreci olacak ve cocuk da kan yoluyla besini alıyor diye biliyorum,sorum şu
1-yediklerimiz cocuga ne kadar süre sonra ulaşıyor
2-eğer bu bir iki saat gibi birşeyse nasıl cikolata yer yemez cocuk hareket etti felan diyebiliyoruz
biri bu süreci biliyorsa paylaşabilir mi acaba🙏😇