Canm ben isim vermek istemiyorum ama kaçtaneye gittim orda hiç biri bişey yaramaz sadece para tuzagı en son gittiğimde24 haftalık gebeydim sancım vardı Altan baktı 10 cm açılma var denildi ben normal doğrcam dedim hayır yapamasın bebegın yaşıycak ben kaç kişiye daha yaptım bebekleri yaşadı dddi beni arada biraktı drk sezeryana aldı ve bebegım bi gece yaşadı öldü ben Hakkı'mı helal etmiyorum şimdi yine hamileyim rabbim bidaha yaşatmasın inşşlah