Kaderugr 11 haftalık hamileyim yemek yediğim halde midem hastalıklı gibi aç hissediyo tıka basa doydugum halde karnımı aç hissediyorum geçmiyor napmalıyım
Vforvandetta Kaderugr İştahsız olup bulantılardan hiç bir şey yiyemeyen biri olarak söylüyorum bence sevinin halinize..🙈
duygusm Kaderugr Beyaz un, şeker tüketimini azaltıp tam tahıllı ekmek, lifli gıdalar ve protein tüketirseniz, ara öğün de yaparsanız açlık hissiniz azalacaktır. Bir de kendinizi oyalamalısınız tabii ki, boş kalınca insanın aklına daha çok yemek geliyor.
Gozdeozn Ben de 14 haftalığım ve birkaç haftadır ben de de var maalesef 🤭 öğünlerde az ye en azından açlık hissettiğinde meyve veya Kuruyemiş atıştırırsın ben oyle yapıyorum 😅
M1044 Bende en başlarda kusmaktan şikayetçiydim şimdi de acıkmıyorum hiç ne tuhaf sa iştahım kapalı hep zorluyorum maalesef hala 6 cı ayın içerisindeyim ☺️
Sumay_61 Kaderugr Canım o başlatda bende çok aşırı olmuştuuu hattamidem almıodu gidip kusuodum tekrar yiodum falan.. Ben bu durumu sigarayı bırakmama bağlıyorum.. Bence kesınlıkle ondan.🥰
Kaderugr Sumay_61 sigara kullanmıyorumda aynı dediğiniz gibi oluyor acaba gyno ferro sanol ilaç verdi doktor o mu hapıuor anlıyamadım
Adel001 Kaderugr 24haftama kadar mide bulantısından öldüm canım 😕 18 kadar bişey yiyemedim 10kilo attım . 24haftaya kadarda sabahları kusmasam bişey yiyemezdim affedersin illa mide suyum çıkacaktı. Şükür 1haftadır kusmuyorum artık hiç ve çok yiyorum ya😕😕😕
Gmzalp Kaderugr ilk haftalar oyle olabilir bende gece kalkip yerdim ama 3 yada 4. Aydan sonra duzeliyor merak etmeyin