Qbrick Malesef benim de kızımın bobreklerinde büyüme var şu an 35+5 hamileyim 20. Haftada büyüme olduğunu öğrendim 35 te de sağ böbreğe hidronefroz aşırı büyüme tanısı konuldu araştırma Hastanesi'nde 38. Haftada kontrol için gel ama hazırlıklı gel doğumu baslatabilirz 40 haftaya kadar beklemek doğru değil haftada 2 kez nst dediler ama ben kendi doktorumu dinliycem doğumunu araştırmada değil özelde yaparım diyorum bakalım o ne diyecek ona göre bekliyorum şimdilik. Bol bol dua edelim 1 yaşına kadar kayboluyor diyolar herşeyin hayırlısı çok üzücü bı durum Allah senin de yardımcın olsun canım