ozgesoy28 Kızlar 31 hafta bitiyo dün gece dışardan yedik ya da gün boyu özür dilerim yumurta kokusu agzıma geliyodu o yüzden gece yarısı ishal başladı bagırsaklarım dahi gurul gurul ediyo doktora gitsem mi napsam çok kötü serum taksalar bebeğe bişey olur mu
Parsannesi ozgesoy28 bol su iç canm bn gebeliğimin ilk zamnlrı öyle oldum doktor bol su iç sana baska bsy yapamam demisti Yinede sen bilirsin tabi
Babyboymom ozgesoy28 Cnm bu ara ishal ve kusmayla alakalı bir salgın var oda olabilir sen muz, patates ve bol su tüket. Çok sıvı kaybedersen eğer 48 saatten fazla devam ederse mutlaka doktora git acile
Gizemmmm ozgesoy28 ilk zamanlar benim de senin gibi oldu. Doktorumu aradim. Kefir ic ayaginin altinda sicak su koy isit kendini ve bol su iç dedi. Su kaybediyosun ishal oldugunda. Eger gecmezse hemen gel serum takmamiz gerek dedi. Battaniye altinda kalin corap bide sicak suyla gecti. Ama dikkat et sicak suyu karnina koyma sakın bebise tehlikeliymis.ayaginin altina koy
Esrglr ozgesoy28 ben de yeni atlattım 39. Haftadayım. 10 gün sürdü hergün serum yedim. Başka türlü geçmedi. Bi doktoruna danış derim. Geçmiş olsun😊
ozgesoy28 Parsannesi herkes öyle diyo hamile olduğumuz için pek bişey yapılmıyormuş daha gece başladı bende panik oldum napym diye
ozgesoy28 Babyboymom Öyle dimi canım şimdi muz da yedim su içiyorum bol bol inşallah gerek kalmadan geçer patates pek işe yaramadı
Babyboymom ozgesoy28 evet cnm bnm eşim öyleydi serum taktırdık salgın varmış. Bende hamileliğimin 9. Haftasınolmuştum ordan biliyorum ama çabuk geçiyor korkma dediklerimi ye sen
ozgesoy28 Gizemmmm Suyu çok içiyorum yanımda 1 buçuk litre şişem duruyo şimdi muz da yedim inşallah hemen keser çok kötü bişey daha dün gece başladı eğer bu geceye kadar böyle devam ederse mecbur gidicem
ozgesoy28 Gizemmmm canım allah razı olsun gerçekten kefir iyi geldi ve kesti bende meyveli içtim gerçekten omu kesti bu kadar kısa şaşkınım
ozgesoy28 Babyboymom sabahtan beri muz patates yedim canım sanki daha iyiyim geçmedi ama şimdi kefiride deniycem
Gizemmmm ozgesoy28 canim valla bence cok iyi geliyor. Zaten doktor tavsiye etmisti yarari olmasa soylemezdi. Bende hemen iciyorum kesiyor. Neyse gecmesine sevindim 😊😊
ozgesoy28 Esrglr dün gece başladı şuan geçti gibi ama tam kesin demiyorum geçti diye eğer böyle devam ederse geçmezse kesin gidicem doktora canım ishal şakaya gelmez korkuyorum bebeğin suyundan dolayı sizede çok geçmiş olsun 🤗
Esrglr ozgesoy28 çok sağol aynen ben 3 günde 5 kilo verdim çok au kaybettim bebeğin suyu bile aZaldı. Çok şükür serumlarla kendime geldim bsbeğin auyu da normale döndü. İhmal etme valla ishal şakaya gelmez. Geçmiş olsun tekrar
ozgesoy28 Esrglr en korktuğum şey zaten suyu azalması allaha şükür kefir içtim kesti nasıl oldu bende anlamadım allaha şükür