Ayse-karadag Damla damla şeklinde kan görmek normal mi bilmiyorum tam damla da değil az bi şekilde iki kere gördüm
bsr2 Ayse-karadag sancında varsa bence hemen hastaneye gitmelisin geç olmadan belki sancı kesici ilaç verebilirler haftan küçük diye belki bebeğe hemen ciğer geliştirici yaparlar nişansa eğer belki müdahale edilebilecek durumdaysan geç kalabilirsin
Sermec Ayse-karadag canım olsun riske atma az da olsa gelmiş bence bır acıle gitsen iyi olur nolur nolmaz
Kbra7777 Eğer bel ağrınızda varsa sancı olmasın ? Kanaamada nişan olabilir gerçi doğum sanıcısı dinlenmekle geçmez dediler siz yinede dikkatli olun
Ayse-karadag Kbra7777 bel ağrım iki günden beri var yürümeme bile engel oluyo kızımın hareketleri normal aslında biraz daha beklicem bidaha gelirse gidicem hastane yakın inşallah şimdi gelmez erken daha 🥺