Fidan3594 Glsm9191 bence sade olabilir. Ne sade bebek odaları var bayılıyorum dümdüz böyle. Bebek odası diye illa her yerde bir ayıcık kelebek olacak değil ya 🤗
Glsm9191 Mekamu çok kafa karışıyor. Mesela beğendiğim nevresim takımlarının üzerinde yıldızlar var, halının üzerinde de de ayıcık yada benekler olunca çok zıtlaşıyor gibime geliyor. Birini sade tutarsam daha iyi olur gibi geldi
Mekamu Glsm9191 dediğim gibi bebek odası o, bana böyle hareketli olması daha hoş geliyor. Herkesin kendi tercihi. Kendi odam olduğunda evet göz yormasın, karmaşık görünmesin derim ama bebek odaları bana cıvıl cıvıl, rengarenk çok hoş geliyor 😊