Seher63 ebruliyim 55 ile hamile kaldım ilk aylarda bulantı halsizlikten zayıfladım 50 yi gördüm doğuma da 62 ile girdim doğumdan sonra 2 3 ay içinde normal kiloma geri döndüm diyet vs hiç bir şey yapmadım zaten onu düşünmüyorsunuz bile süt olsun diye her şeyde yedim
Seher63 ebruliyim hem herkesin vücut yapısı bünyesi farklı kilo almaya meyilliyseniz veya ailede genetikse kilo bilemem. Varsın göbişli olalım bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alalım da o kolay spor ya da korseyle halledilir bir şekilde ☺️
ebruliyim pyymamm sezeryanda kilolar daha cok kaliyo diyolar ama bilemiyorum sezeryan yapanlar nasil verdi ya da verebildi mi diye merak ediyorum
pyymamm ebruliyim sezeryan olan yakın iki arkadasım ikiside verdi hemen ama biri az almıstı o hemen verdi diğeride almıstı yine 20-25 kilo kadar ama oda kısa sürede verdi . Biraz göbek kaldı az alanda sadece
Degisken 78 le kaldım.90 la doğuma girdim.çıktığımda 85 dim yani direk 5 kilo gitmişti. Ama ben aşırı tatlı isteğiyle doğumdan sonra 90 I geçtim.🤦♀️🤦♀️Canım istiyor diye yemezseniz verirsiniz. Benim pek umrumda olmamıştı o dönem