Size verilenler ilac değil ki vitamin. Ben de kullandım hepsini ve hala kullanıyorum 38. Hafta dayım. D vitamini, magnezyum, omega, demir.. Cok sükür hic Bi sıkıntı da yok. Bebegi gelişimi filan gayet güzel. Bence doktorunuza güvenin ve vitaminlerinizi aksatmayın🤗 saglıkla gelsin insallah tüm bebişler 👶