Evime yakın olması nedeniyle ata sağlığa gidiyordum, ikili testi dışarda özel muayenehanesi olan bir hocaya yaptırmak istedim aradaki farkı o zaman gördüm. Dün yine ata sağlığa gittim rapor almak için , muayenede oldum. 14. Haftada verdikleri ultrason görüntüsü o kadar kötü ki ne neresi belli değil,12. Haftada hocadan aldığımız çok net. Arada büyük bir fark var, ultrasonda izlerken de yine öyle hiçbir şey anlamadık. Bir gün rapor yazmakta o kadar sıkıntı çıkardılar ki sanki devlet hastanesi. Hocanın daha çok hastası olmasına rağmen bize ayırdığı zaman çok daha fazlaydı, ayrıca bize yaklaşımı çok sempatikti insanın içini rahatlıyor. Ata sağlıktakiler zorla bir şey söylüyor zaten o doktor asistanıyla nerdeyse kavga edecektim. Dün cinsiyet için de bir şey söyleyemediler bebek bize dönük ama göremiyorum dedi. Zaten ultrasonun görüntü kalitesi o kadar düşük ki görmek mucize olurdu.bu hastaneye gidip aynı şeyleri yaşadınız mı?