Selam kızlar 6 mart da güzel kızımızı kucağımıza aldık normalde 39+2 günlüktü ve daha hiç bir belirti yoktu tv izlerken bir anda öğlen üç buçuk sularında suyum gelmeye başladı o an elime ne geçtiyse tampon görevi yapıp lavaboya koştum ve su yeşil geldi anladım kakasını yaptığını çok panikledim bir anda annem araç kullanan biri direk annemi aradım ve 10 dk içinde hemen geldi ve 16.15 de hastaneye vardım açıklığıma bakıldı ve 1 cm bile değildi kakasını yapmış dedi nts ye bağlandım sancımda yoktu doktorumu aradılar ve doktor acil sezeryan dedi hemen formlar dolduruldu spinal olcakdı ama uyuşmadım bir türlü ve genel anestezi ile sezeryan oldum şu gerçekleri söyleyim çok ağrım oldu gaz çıkarmada çok zorlandım hala daha ağrım var sezeryandan korkutmak değil maksatım ama burda sabaha kadar bağıran bir hanımefendi vardı ve onun iniltilerini duydukça da iyiki sezeryan olmuşum dedim biraz uzun oldu kusura bakmayın 😅