Kızlar merhaba. Az önce bir postta okudum da. Gebelikte kan pıhtılaşması sorunu yaşayanlar varmış. Bende olup olmadığını bilmiyorum. Bu nasıl anlaşılıyor ki?? Bana bir test falan da yapılmadı bildiğim kadarıyla bununla ilgili. Birden panik oldum. Nasıl anlaşılıyor bu durum bir aydınlatabilir misiniz?