Anne yanı beşikler ilk 6 ay kullanılıyor 2 yaşa kadar kullanılması imkansız eşinle o zaman hiç bişe yapmaman lazım 🙊 oda gereksiz şuan da ben yaptırdım bi hevesle ama beşiğini odaya bile götürmedik yazın odasında kalacak 2,5 yaşında bir kızım var büyüyen beşik al seninle ilk iki sene aynı odada kalsın.. ama illa hevesim var durumum da iyi diyorsan yaptır oda gündüz uykularını uyur orda 🤗