Canselugr Selam kızlar 17 haftadayım 2 gun once kan verdim seker dusuk cıktı biraz ne yapmam gerekiyor
Buse39 6 haftalığım 1 haftadır şekerim yerlerde resmen evde ölçüyorum 70-67-79 dün en düşük 52 yi gördüm 😞
Aysema Buse39 52 cok düşük. Şeker düşüklüğü hayati risk taşır. Dikkat edin ve hemen bir dahiliyeye görünün.
yarennn79 Buse39 yükselmeside tehlikeli ama düşüklük hem bebegin kalbini durdurabilir hem swn bilinç kaybı yaşayabilirsin direk dahiliyeye git muhtemel şeker hastası olabilirsin