Merhaba arkadaşlar 7+2 de 2. Kesemiz gözüktü . Ailede 2 tane ikiz var zaten . Beklediğimiz bir durumdu . Ama doktorum içi boş gibi olabilir dedi . 8+1 de gittiğimizde alttanda muayene etti ve %90 kese boş 2 bebek arasında bu fark olması zor dedi . 3 hafta sonra kontrolüm var . Tekrar bir sürpriz olur mu acaba diye düşünmeden edemiyorum . Aslında 2 kese arasındaki fark gözle görülür belli oluyor ama yinede insan merak ediyor. Başına böyle birşey gelen var mı acaba ?