Gcl14 Arkadaşlar eşim günlük süt almış son kullanma tarihi 7 mart yazıyor sizce içsem bir şey olur mu 🤦🏻♀️
Mgtl Şuan 8 marta girdik ve bence bozulmamıştır hemen bakteri üreteceğini düşünmüyorum ama yine de içiniz rahat etsin içmeyin siz