Kızlar Prilam Dr bugüne kadar gece 1 tane içiyordum ama 2 tane içmek iyi geliyormuş sanırım. Kullananlar böyle mi yapıyor? Bir de ben hapı içtikten sonra hemen uyuyamıyorum bir süre uyanık olduğum için de midemden tuhaf sesler geliyor ve bulantım oluyor. İçtikten sonra kustuğum bile olmuştu. Siz tam uyumadan önce mi içiyorsunuz nasıl yapıyorsunuz??