Minikmucizr Ahh 37 hayal gibi geliyor ama Allah büyüktür. Çok yoruldum sürekli yatıyorum. Progestan iğnem var, kan sulandırıcı iğnem var hep yattığım için, demir hapı, kalsiyum. Bunlar en başından itibaren kullandıklarım zaten ekstra bişey vermedi. Sadece ilk gün sancı dursun diye serum taktılar o kadar