Ben de sezaryen olacağım açıkçası sezaryen olacaksam genel anestezi olayım daha iyi çünkü bebeği çekiştirdiklerini falan anlıyormuşsun zor yani açıkçası, normal yapsaydım belden uyuşturmalı isterdim ama sezaryende zaten ameliyat olmuş oluyorum o strese girmemek benim için daha iyi