mommsss Kızlar merhaba Küçükköy Avrasya hastanesinde Dr Duygu Umut Eraslan’a gidip memnun kalan var mı?
Merryy mommsss ben Atilla Okura gidiyorum çok memnunum tavsiye ederim kendisini çok ilgili bi doktor ☺️
Elif_gur12 mommsss ben gitmedim doktorum eskiden beri aynı oldıgu için ama arkadaşım ilk çocugunda Gülfem hanım a gitti. Aşırı memnundu.
Merryy mommsss ben 17. Haftamda gitmeye başladım canım evet çok yoğun kendisi randevu veriyor ilk randevumuda kendisinden almıştım mesai bitimine vermişti randevuyu yoğun olunca sende bi arayıp şansını dene hayır diyeceğini sanmıyorum ☺️
Gizem3410 Bemde Atilla Okura gidiyorum canım doktoruumm tartışmasız Atilla hocaya gitmelisiniz bence mükemmel bi doktor arkadaş gibi olduk artık kendısıyle😀