Gunduz_01 Merhaba kızlar adetim 7 gündür geçiyor kanda test yaptım negatif sizce gecikme neden olur 😕
Tuqceee33 Gunduz_01 bir kaç gün daha bekleyip yeniden kan ver canım hemen felan kap kullanma belki süpriz yapacaktır sana🥰
Sumru Gunduz_01 benimde 0.20 çıkmıştı sonra 13 gün sonra hamile olduğumu test sonucuyla öğrendim 😅😅 inşallah sende hamilesindir 🤲🏻🤲🏻
Melikerem_17 Hamile olsaydın minimal da olsa bi değer çıkması lazım. bence gecikmenin başka bi sebebi var bi doktorla görüş istersen
Ugurlu90 Eger hamileligi cok istiyorsan ve stres yaptiysanda gecikir geçen ay bende cok istiyordum birazda stres yaptim sanirm benimde hcg 5.2 cikti adetim 3 gun gecikti sonra dusunmemeye calistim kendiliginden duzeldi.