kızlar 29+1iz bugn ama 1haftadır böyle karnımın en aşağı bölümünde yani mesela otururken sanki bebek kucağımda oturuyomus gibi bi ağırlık var gecn hafta dr başaşağı pozisyonda demisti kafası aşağıda oldgndan dolayımı? yada tehlikeli bi durummu yani tehlike olsa dr söylerdi öyle degil ama böyle bacaklarıma sürekli baskı oluyor bu son 10haftamızda böylemi olacak☺️