Deletedmom0990 haticekaynar riskli gebelik benimkisi zorunlu sezeryan plesenta pervia totalisim 26+2 hamileyim a life Ebru Biberoğlunda doğum yapacağım öyle görünüyor 🙄
dhm0653 AATozarr tanıyormusunuz doğumları nasıl bilgi verirmisiniz gidiyorum kendisine ama bilmiyorum
dhm0653 AATozarr tanıyormusunuz doğumları nasıl bilgi verirmisiniz gidiyorum kendisine ama bilmiyorum
Ysmnkrbnskr elifnurdeniz ben de onu düşünüyorum ama kurum olarak anlaşmamız yokmuş onunla. Size fiyat verdiler mi? Doğumları şahane geçiyor çok beğeniyorum onu
elifnurdeniz Ysmnkrbnskr ben doğum paketi aldım canım ödemesini yaptım, 8 bindi ben alırken ama şuan 10 bin olmuş
Aysima00 Merhaba iyi geceler kızlar bende hastane arıyorum 17 haftalığım şehir hastanesi nasıl guzelmi yada önerileriniz nelerdir
Aybuk66 dhm0653 ikinci gebeligim 13 haftamdan beri gidyorum cok memnunum ama o doktor tek sezeryana giriyo normal dgumlara girmiyo ucrwtleride uygun
AATozarr dhm0653 Benimki riskli gebelikti çok araştırdım ama çok geç randevu bulduğumdan gitmemiştim hakkında olumsuz birşey duymadım
elifnurdeniz Mihrimarr şuan sadece doğum 8750 diye biliyorum artmış fiyatlar, ben doğum paketini 8 bine almıştım 8 ay önce