Nesomer ben internetten aldım. Resimlerini iyice araştırıp en darından aldım. Eşin haklı, bazıları hakkaten abartı yer kaplıyor. Eşimde yastığın diğer ucundan sarılıyor 😂 biz o şekilde idare ediyoruz. Birde sırta destek olması açısından da yastık rahat. Sırt üstü yatsam bile bana arkadan destek verdiği için yine hafif sola doğru yatmış oluyorum, sırtım acımıyor.
Eşler bazen bizden çok hamilelik belirtisi yaşıyor. Bazen ben neyden şikayet ediyorsam o da aynı şeyden şikayet edebiliyor. Komik bir durum ama yaşanıyor işte 😊