Yeniannee1 merhaba bende Ferrum kullanıyorum 22 haftalık hamileyim. Doktor yemeklerden 1 saat sonra al dedi. Ama bi iki kere açken içtim şişkinlik, mide gazı , bulantısı canım çıktı. Kaç tane soda içtim öğüre öğüre midemdeki gazı boşaltana kadar ağrıdan geberdim. Gerçekten ilaç saati ve yeme saatini iyi ayarlamak gerekiyor belki sizde acıkmaya yakın içtiyseniz yan etkileri ortaya çıkıyor böyle. Benim ilaçta yan etkiler kısmında yazan tüm belirtileri yaşadım yani.