Nagihankilic Kizlar ne yapmalıyım hala ne sancı var ne de başka bişey? Pilates topunda hareket yapıyorum sürekli hareket halindeyken ama tık yok 🤦 Bildiğiniz dua vs varsa söyleyin yada direk dua edin ☺️
Bahar33 Nagihankilic 39+0 ben de doğuramıyorum canım, ne kasılma ne yalancı sancı ne nişan hiç bir şey yok🤦♀️
Nagihankilic Bahar33 aayy napicaz böyle hiç bilmiyorum hurma da yiyorum tarçınli su içiyorum bana mısın demiyor
Kurkcuuu Bende doğuramıyorum nişan gelince heyecanlanmıştım ama maalesef 🤦♀️ Bi de nişan geldikten sonra bir kaç sefer tekrar kahverengi akıntı olabilir mi biliyor musunuzz
Kurkcuuu Simge_92 allahım daha da korktum şimdi o kadar sürüyor mu gerçekten 🤦♀️ 40+3 olacak artık yoruldum 😥
Nagihankilic Yagmur2020 canım benim hamileliğim çok şükür hafif geçiyor yani daha bugün bütün evi silip supurdum diyebilirim o yüzden bişey diyemicem Rabbim yardimcin olsun kuzum inşallah uzamaz vaktinde gelir yavrun
Bahar33 Nagihankilic canım ben 1 hafta daha bekleyeceğim ,hala gelmezse doğumu başlatacak doktorum git gide kilosu da artıyor sezeryan olmak istemiyorum 😒😒
Nagihankilic Bahar33 aynen bana da Çarşamba ya kadar gelmezse yatış verdi sezeryandan bende korkuyorum napicam hiç bilmiyorum 😔
cavrosay Nagihankilic canm her hamilelikde ilaki dogumdan önce nişan ve ya su gelcek diye bi şey yok.ben ilk hamileliğimde yoğun şidetli ağrilarla gitmişdim hastaneye açılmam vardi ama nişanm gelmemişdi ebe eliyle cikartmışdı nişanımi suyuda dogum masasnda patlatilar.sendede önceden gelede bilir gelmeyede.
Nagihankilic Bahar33 doğumu biz başlatmak durumunda kalacağız dedi 😒 tam anlamıyla ne demek istedi bilemedim 🙄 o an sormakta aklıma gelmedi babam başka bir hastanede anjio olmuştu aklım ondaydi 😔
Bahar33 Nagihankilic canım sezeryan dememiş,sadece doğumu tetikleyen şeyleri deneyeceksiniz ki benim doktorum da aynısını yapacak,öncelikle propes ile doğumu başlatmayı deneyecekmiş doktorum rahim açıcı fitil tarzı bir propes
Nagihankilic Bahar33 daha önce hiç duymamıstim bunu 🙄 ya birde özel hastane ya ne bileyim fazla para için yatırırlar mi ederler mi diye tedirgin olmuyor da degilim