Crn91 Ben gardrop ve şifonyerini aldım. Gayet memnunum çocuk liseye gelinceye kadar kullanırım diyorum😂 tabi erkek çocuguna dayanırsa. Oda yapmayacagım için kendi odama park beşik salona da farklı bir beşik aldım. Beşiği hakkında o yüzden yorum yapamıycam. Gardrobun da tek sıkıntısı hala kokusunun çıkmamış olması. Boyasız desensiz model olmasına ragmen ben aralığın son haftası almıştım hala sil sil,havalandır bi türlü bitiremedim sunta kokusunu. Baya yoğun kokuyodu azaldı biraz ama tam geçmiş değil hala