Kızlar siz fazla vermişsiniz . Sanırım direk hastaneden yaptırdınız sigortanızı. İnanın üzüldüm 🤭 insanları bilgilendirmeleri gerekiyor .. ben Demir hayat hamilelik sigortası yaptırdım 3.600 tl ödedim . 600 tlsini de devlet size geri veriyor . Herşey dahil . Göz , diş , psikolok, diyetisyen eve hemşire herşey içinde 🤭